دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1397 - 17:25
مربی تیم ملی جودو‌؛

 تمرین در ژاپن فرصتی طلایی است/ آمادگی روحی و روانی جودوکاران

مربی تیم ملی جودو گفت: کمپ تمرینی ژاپن واقعا از سطح بالایی برخوردار است و خوشحالم در مهد جودو ملی پوشان را تمرین می دهیم.
کد خبر : 286445

زکریا مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا ‌در مورد حضور تیم‌ملی جودوی کشورمان در کمپ تمرینی ژاپن عنوان کرد: با حمایت مسئولان فدراسیون و‌سازمان تیم ملی موفق شدیم در بخش مردان چهار و‌در بخش بانوان ۳ جودوکار را در کمپ ژاپن حاضر کنیم. حضور در این کمپ بدون شک‌فرصتی طلایی برای تک‌تک‌نفرات ما است زیرا پیش از بازی های آسیایی می توانند با برخی از بهترین های دنیا در وزن خودشان تمرین کنند.


وی ادامه داد: تمرین در کنار خوب های دنیا و البته تجربه چندین مبارزه تمرینی در هر جلسه قطعا موقعیتی را برای نمایان تر شدن نقاط ضعف ایجاد می کند و‌ این موضوع نقش تاثیرگذاری در آماده سازی ملی پوشان برای حضور در بازی های آسیایی دارد. زمان خوبی بعد از کمپ در اختیار داریم و‌می توانیم روی این نقاط ضعف کار کنیم.


مربی تیم ملی جودو‌ گفت: خوشبختانه وضعیت نفرات بسیار خوب است و نه تنها از لحاظ بدنی بلکه از لحاظ روحی هم‌ با شرایط ایده آلی ربرو هستیم. این موضوع نوید روزهای خوبی را برای تیم ملی می دهد.


انتهای پیام/

برچسب ها: ژاپن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته